New Cardesigns

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Community 4 ALL Tuners


2 plaatsers

    Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha)

    bolleke
    bolleke
    Banned With reasons


    Man Aantal berichten : 86
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jabbeke
    Registration date : 03-11-08

    Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha) Empty Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha)

    Bericht  bolleke wo dec 03, 2008 10:54 pm

    ik ben dus stijn
    kben 19 en word in juli volgend jaar 20
    Kheb zwart krulhaar en ben ongeveer 1m75 ofzo? Ik meet mezelf nooit daarom de gok Laughing
    Ik reed met een Ford KA, die nu binnenstaat om te veranderen, maar dat wisten julie al.

    Ik hou van stand-up commedy, mijn favoriet is Alex Agnew.
    Krij ook met een dax, waar ik nooit content over ben Laughing kzie heel de tijd dingen dak nog kan aan veranderen.
    Ik ben m'n eerste keer in aanraking gekome met tuning alsek ongeveer 14 was en m'n eerste GR8 Streetpreformance kocht en toen was ik al derect gebeten door de microbe.
    Niet verwonderlijk dat ik na 3 maand met mijn ka-tje rijden al ne body-kit op het oog had en dien dan besteld heb bij VJKE

    Alster nog vragen zijn moet je ze maar stellen Wink
    vjke
    vjke
    New Cardesigns Admin


    Vrouw Aantal berichten : 628
    Leeftijd : 40
    Registration date : 01-11-08

    Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha) Empty Re: Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha)

    Bericht  vjke vr dec 05, 2008 12:29 am

    LOOOL

    grts vjke

    ps ge hebt speciaal gewacht tot da ik eerst poste he Cool
    bolleke
    bolleke
    Banned With reasons


    Man Aantal berichten : 86
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Jabbeke
    Registration date : 03-11-08

    Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha) Empty Re: Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha)

    Bericht  bolleke vr dec 05, 2008 8:24 pm

    VJke schreef:LOOOL

    grts vjke

    ps ge hebt speciaal gewacht tot da ik eerst poste he Cool

    Jupz, ik ben nie graag de eerste Very Happy en alster iemand voor me is hebbek een voorbeeld datek kan volgen Wink

    Gesponsorde inhoud


    Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha) Empty Re: Stijn zijn voorstelling (ik ben 2de hahahaha)

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 9:49 pm