New Cardesigns

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Community 4 ALL Tuners


4 plaatsers

    keuring is klote sukkelaars

    jimmy_hardcore
    jimmy_hardcore
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 120
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : ichtegem
    Registration date : 14-01-09

    keuring is klote sukkelaars Empty keuring is klote sukkelaars

    Bericht  jimmy_hardcore wo maa 04, 2009 7:51 pm

    jeeep ken vandage met de ibiza na de keuring gewist met alles er door in een keer enkel moek mo weer ze zeggen dak ander veren gestoken heb van de jaar en dak 3 cm verlaagd ben terwijl dak er niej en aan gekom tzien nog aatn de zelfde of dak em an gekocht dus en ze 2 maal niej gezien datn niej de originele waren de domme kloten jaman keuring echt ze weetn aatn een twa e!!! ali snap je da nu

    meugn nu uitzoekn wuk type veren het zijn en kweet e rniet van en staat ook niet op voe 2 papiertjes wat kostn me da weer 200 euro weer goe graptje die keuring
    vjke
    vjke
    New Cardesigns Admin


    Vrouw Aantal berichten : 628
    Leeftijd : 40
    Registration date : 01-11-08

    keuring is klote sukkelaars Empty Re: keuring is klote sukkelaars

    Bericht  vjke wo maa 04, 2009 8:57 pm

    jimmy_hardcore schreef:jeeep ken vandage met de ibiza na de keuring gewist met alles er door in een keer enkel moek mo weer ze zeggen dak ander veren gestoken heb van de jaar en dak 3 cm verlaagd ben terwijl dak er niej en aan gekom tzien nog aatn de zelfde of dak em an gekocht dus en ze 2 maal niej gezien datn niej de originele waren de domme kloten jaman keuring echt ze weetn aatn een twa e!!! ali snap je da nu

    meugn nu uitzoekn wuk type veren het zijn en kweet e rniet van en staat ook niet op voe 2 papiertjes wat kostn me da weer 200 euro weer goe graptje die keuring

    Ge hebt toch nog een seat gekocht? zet die veren deronder?

    en anders een sloop raadplegen he als hem toch alleen maar gekeurd moet worden Wink

    en ik geloof gewoon losse veerkes van kw ofzo met papieren voor de keuring da da maar iets van een 150e is
    jimmy_hardcore
    jimmy_hardcore
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 120
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : ichtegem
    Registration date : 14-01-09

    keuring is klote sukkelaars Empty Re: keuring is klote sukkelaars

    Bericht  jimmy_hardcore wo maa 04, 2009 10:59 pm

    na da tik ik me dus daar heb in druk gemaakt ben ik emt me wagen gereden waar hij desdtijds is al snieuw verkocht in 2000 en daar leiten ze me dus weten da tik terug meot gan naar de keuring en zeggen dat deze veren rode zijn die dat de originele veren zijn van de spciale sport uitvoering die je enkel terug vind bij de wagens seat ibiza evo 1 1900GTTDI en bij de 1800 en 2000 16V cupra dus rijd ik op een sport uitvoering klasse veertjes die origineel zijn dus ga ik dit in gaan mededelen morgn naar het werk in de keuring eens zien wat ze nu zeggen ...
    White_Pride
    White_Pride
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 290
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : assebroek
    Registration date : 05-12-08

    keuring is klote sukkelaars Empty Re: keuring is klote sukkelaars

    Bericht  White_Pride vr maa 06, 2009 12:35 am

    laat es wete hoe dat gelopen is njé Wink


    meej al die keuring sukkels Very Happy
    mazdaratti
    mazdaratti
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 68
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : oostkamp
    Registration date : 13-01-09

    keuring is klote sukkelaars Empty Re: keuring is klote sukkelaars

    Bericht  mazdaratti za maa 07, 2009 9:23 pm

    hoelaat ben je naar de keuring geweest?

    Gesponsorde inhoud


    keuring is klote sukkelaars Empty Re: keuring is klote sukkelaars

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 1:24 am