New Cardesigns

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Community 4 ALL Tuners


3 plaatsers

    Xenon - Lichten

    VW'tje
    VW'tje
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 161
    Leeftijd : 39
    Woonplaats : Assebroek
    Registration date : 24-12-08

    Xenon - Lichten Empty Xenon - Lichten

    Bericht  VW'tje wo apr 08, 2009 12:26 pm

    Ik heb gisteren op mijn werk iets opgvangen over Xenon lichten, blijkbaar als men xenon lichte steekt moet men ook lichtsproeiers voorzien vooraan. Dus de dien van men werk mag twee gaten maken in zen bumper voor 2 sproeiers te voorzien.
    Da was iets da ik nog niet wist dus bij deze laat ik het hier ook eens weten voor degene die da ook nog niet zouden weten.

    Grtz
    Olivier
    wittje
    wittje
    NCD Pilot F1


    Man Aantal berichten : 113
    Leeftijd : 41
    Registration date : 17-12-08

    Xenon - Lichten Empty Re: Xenon - Lichten

    Bericht  wittje za mei 02, 2009 11:53 am

    VW'tje schreef:Ik heb gisteren op mijn werk iets opgvangen over Xenon lichten, blijkbaar als men xenon lichte steekt moet men ook lichtsproeiers voorzien vooraan. Dus de dien van men werk mag twee gaten maken in zen bumper voor 2 sproeiers te voorzien.
    Da was iets da ik nog niet wist dus bij deze laat ik het hier ook eens weten voor degene die da ook nog niet zouden weten.

    Grtz
    Olivier





    ja da is wel nog intersaant voe te weten.als je da moe stekken. da is dan en zorg minder :p
    grtz wittje
    vjke
    vjke
    New Cardesigns Admin


    Vrouw Aantal berichten : 628
    Leeftijd : 40
    Registration date : 01-11-08

    Xenon - Lichten Empty Re: Xenon - Lichten

    Bericht  vjke do jul 23, 2009 10:58 pm

    VW'tje schreef:Ik heb gisteren op mijn werk iets opgvangen over Xenon lichten, blijkbaar als men xenon lichte steekt moet men ook lichtsproeiers voorzien vooraan. Dus de dien van men werk mag twee gaten maken in zen bumper voor 2 sproeiers te voorzien.
    Da was iets da ik nog niet wist dus bij deze laat ik het hier ook eens weten voor degene die da ook nog niet zouden weten.

    Grtz
    Olivier

    ja en bij sommige wagens moet er nog zo een ruitenwisserke bijzitten op de koplampen ook, das da de lampen continu worden schoongemaakt omdat xenon zijn schijnhoogte verliest als het glas van de koplamp vuil is, zodat je mensen kunt verblinden en zo accidenten veroorzaken.

    grts vjke

    Gesponsorde inhoud


    Xenon - Lichten Empty Re: Xenon - Lichten

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 8:41 pm